Το ΟΕΕ παρέχει οδηγίες για τη νέα Υπηρεσία «Ηλεκτρονικής Υποβολής Δικαιολογητικών» της Κεντρικής Υπηρεσίας ΓΕΜΗ για την καταχώριση μεταβολών και στοιχείων των εταιρειών στο ΓΕΜΗ.
Βάσει αυτής της Υπηρεσίας, κάθε εταιρεία θα διεκπεραιώνει τη συνολική διαδικασία, υποβολής αιτημάτων, κατάθεσης δικαιολογητικών για τις μεταβολές, πληρωμές των τελών, μέσω κατάλληλου περιβάλλοντος (web φόρμες) και με ειδικούς κωδικούς χρήστη και πρόσβασης στο σύστημα του ΓΕΜΗ, που θα εκδίδονται και θα χορηγούνται από την Κεντρική Υπηρεσία Γ.Ε.ΜΗ.
Ακόμα, ηλεκτρονικά θα γίνονται και οι διαδικασίες α) διαβίβασης των δικ/κων των ΑΕ στις Περιφέρειες για άσκηση του εποπτικού ελέγχου και για έκδοση σχετικών αποφάσεων ή εγγράφων, όπου και όταν απαιτείται, β) η λήψη των σχετικών αποφάσεων ή εγγράφων των Περιφερειών, γ) οι καταχωρίσεις στο ΓΕΜΗ, δ) η έκδοση περιληπτικών ανακοινώσεων και η διαβίβαση τους στο ΦΕΚ (όπου απαιτείται για περιπτώσεις ΑΕ, ΕΠΕ και για το Υποκαταστημάτων Αλλοδαπών).
Το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος προκειμένου να συμβάλλει στην ενημέρωση των Λογιστών – Φοροτεχνικών για την ηλεκτρονική υποβολή των δικαιολογητικών στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) κοινοποίησε βίντεο επίδειξης της χρήσης του συστήματος ηλεκτρονικής υποβολής.
Το σύστημα της ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών δεν έχει καμία σχέση με το σύστημα της Αυτοαπογραφής Επιχειρήσεων στο ΓΕΜΗ. Για να αποκτήσει πρόσβαση μία Εταιρεία πρέπει να κάνει εγγραφή στο σύστημα η οποία είναι δωρεάν. Η εγγραφή γίνεται μία φορά.
Η διαδικασία εγγραφής στο εν λόγω σύστημα έχει ως εξής:
Θα μεταφερθείτε στη ΓΓΠΣ όπου και με τη χρήση των κωδικών που έχει η εταιρεία στο ΤAXIS θα ευρεθεί το ΑΦΜ της και μέσω αυτού θα γίνει διασταύρωση στο ΓΕΜΗ.
Μετά την επιτυχή διασταύρωση θα μεταφερθείτε σε φόρμα εγγραφής του ΓΕΜΗ όπου δίνοντας επιθυμητά username και password θα έχετε πλέον λογαριασμό στο σύστημα.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τα παρακάτω Βίντεο: