Keep my Books
Online Πλατφόρμα για Ελεύθερους Επαγγελματίες που τους εξοπλίζει με τα κατάλληλα εργαλεία οργάνωσης της επιχείρησής τους.
Πακέτα Υπηρεσιών στην Πλατφόρμα
Η πλατφόρμα αναπτύχθηκε από το Γραφείο Μπερμπέρογλου, το οποίο παρέχει υψηλού
επιπέδου υπηρεσίες με επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό σε Επιχειρήσεις και
Ελεύθερους Επαγγελματίες.
Αμειβόμενοι με Δ.Π.Υ. “μπλοκάκι”
- Αρχείο Πελατών & Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
- Ενημέρωση Ταμείου (Εισπράξεις)
- Upload Αρχείων (Παραστατικά Εξόδων κτλ)
- Unlimited Επικοινωνία (Αποστολή email & Ραντεβού)
- Ολοκληρωμένη τήρηση Λογιστικών και Φορολογικών υποχρεώσεων
Ελεύθεροι Επαγγελματίες
- Αρχείο Πελατών & Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
- Ενημέρωση Ταμείου (Εισπράξεις)
- Upload Αρχείων (Παραστατικά Εξόδων κτλ)
- Unlimited Επικοινωνία (Αποστολή email & Ραντεβού)
- Ολοκληρωμένη τήρηση Λογιστικών και Φορολογικών υποχρεώσεων
Ιδιοκτήτες Ακινήτων Airbnb
- Αρχείο Πελατών & Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
- Ενημέρωση Ταμείου (Εισπράξεις)
- Upload Αρχείων (Παραστατικά Εξόδων κτλ)
- Unlimited Επικοινωνία (Αποστολή email & Ραντεβού)
- Ολοκληρωμένη τήρηση Λογιστικών και Φορολογικών υποχρεώσεων
Μάθετε πως το Keep My Books μπορεί να σας βοηθήσει
Σκοπός της Πλατφόρμας
Η πλατφόρμα Keep my Books δημιουργήθηκε μετά από ενδελεχή έρευνα και μελέτη πάνω στις ανάγκες των επαγγελματιών, με σκοπό να τους εξοπλίσει με τα κατάλληλα εργαλεία οργάνωσης της επιχείρησής τους. Προτεραιότητα για εμάς είναι ο πελάτης και γι’ αυτό προσπαθούμε καθημερινά να βελτιώνουμε τις διαδικασίες. Θέλουμε η κύρια ενασχόληση κάθε επαγγελματία να είναι η δραστηριότητά του, χωρίς να αποσπάται από επιπλέον διαδικασίες που απαιτεί η φορολογική διοίκηση.
Δωρεάν δοκιμαστική περίοδος 30 ημερών
Σε όλα τα Πακέτα Υπηρεσιών υπάρχει δωρεάν δοκιμαστική περίοδος 30 ημερών.
Μπορείτε να λάβετε επιπλέον έκπτωση 20% για 6 μήνες συστήνοντας έναν φίλο σας!
Έμφαση στην Ποιότητα
Η έμφαση που δίνουμε στην ποιότητα και την αποτελεσματικότητα είναι αυτό που καθορίζει την αξιοπιστία και την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν καθημερινά οι πελάτες μας.
Τα νέα δεδομένα μας καλούν να δράσουμε άμεσα με φρέσκες ιδέες και καινοτόμα εργαλεία για τους πελάτες μας στοχεύοντας όπως πάντα υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Είμαστε εδώ για να σας εξυπηρετήσουμε έχοντας ως σύμμαχο την υψηλή επιστημονική κατάρτιση, την έγκυρη συμβουλευτική υποστήριξη αλλά και τα 40 χρόνια εμπειρίας και συνέπειας.
FAQ
Ερωτήσεις- Απαντήσεις σχετικά με την Πλατφόρμα και τις υπηρεσίες που προσφέρει.
Τι προσφέρει η πλατφόρμα Keep my Books;
Η πλατφόρμα Keep my Books δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει πολύ μικρές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών στην ηλεκτρονική τιμολόγηση, την τήρηση των λογιστικών τους αρχείων και την παροχή πληροφοριών και εξειδικευμένων συμβουλών που αφορούν τον επιχειρηματία και τα οικονομικά της επιχείρησής του.
Πώς μπορώ να γίνω χρήστης της πλατφόρμας;
Αρχικά πρέπει να έρθετε σε επαφή μαζί μας, μέσω της εκδήλωσης ενδιαφέροντος, ώστε ένας συνεργάτης μας να σας καλέσει άμεσα με σκοπό να μάθουμε περισσότερα για τις ανάγκες της επιχείρησής σας. Σε δεύτερη φάση θα δημιουργήσουμε έναν εξατομικευμένο λογαριασμό μέσα στην πλατφόρμα της Keep my Books και θα σας σταλεί email ώστε να δημιουργήσετε τους κωδικούς εισόδου στην πλατφόρμα.
Πώς μπορώ να κάνω ηλεκτρονική τιμολόγηση;
Η ηλεκτρονική τιμολόγηση γίνεται πολύ απλή υπόθεση με την Keep my Books. Αφού καταχωρίσετε τον πελάτη για τον οποίο θέλετε να εκδώσετε μια ΑΠΥ (Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών) ή ένα ΤΠΥ (Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών), επιλέγετε από το μενού Έκδοση ΑΠΥ/ΤΠΥ και συμπληρώνετε την ηλεκτρονική φόρμα. Πιο συγκεκριμένα, επιλέγετε τον πελάτη σας, εισάγοντας την επωνυμία ή το ΑΦΜ, δίνετε μια περιγραφή της υπηρεσίας που προσφέρατε και συμπληρώνετε την καθαρή αξία, το ποσοστό του ΦΠΑ, τυχόν παρακρατήσεις και είστε έτοιμοι. Μπορείτε αυτομάτως να στείλετε με email το παραστατικό στον πελάτη σας καθώς και να το εξάγετε για αρχειοθέτηση.
Ποιες υπηρεσίες παρέχει η Keep my Books στους πελάτες της;
Η Keep my Books καλύπτει όλες τις ανάγκες ενός ελεύθερου επαγγελματία (γιατρού, μηχανικού, δικηγόρου κτλ) καθώς και ενός ιδιοκτήτη ακινήτου βραχυχρόνιας μίσθωσης (airbnb, booking κτλ) από το πρώτο στάδιο της τιμολόγησης μέχρι την υποβολή δήλωσης φορολογίας εισοδήματος στο τέλος κάθε φορολογικού έτους. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της πλατφόρμας δίνεται άμεσα και εύκολα η δυνατότητα της online τιμολόγησης, καθώς και του ελέγχου των εισπράξεών σας. Έχοντας κάνει upload τα παραστατικά των εξόδων σας, παρέχεται υπηρεσία τήρησης των λογιστικών αρχείων (εσόδων – εξόδων) από μια ομάδα συμβούλων με πολυετή εμπειρία στον κλάδο. Σε περίπτωση που η επιχείρηση απασχολεί προσωπικό παρέχεται υπηρεσία τήρησης μισθοδοσίας και ασφαλιστικών υποχρεώσεων. Τέλος, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι της Keep my Books αναλαμβάνουν την διεκπεραίωση όλων των φορολογικών υποχρεώσεων, όπως υποβολή δηλώσεων ΦΠΑ, Παρακρατούμενων φόρων, Φόρου διαμονής, Φόρου Εισοδήματος με απευθείας ενημέρωση στον λογαριασμό σας στην πλατφόρμα.
Ποιο πακέτο χρέωσης να επιλέξω;
Η Keep my Books έχει δημιουργήσει 3 διαφορετικές κατηγορίες για τους πελάτες της ανάλογα με το είδος της επιχείρησης και τις υπηρεσίες που προσφέρει. Όλα τα πακέτα αφορούν μηνιαία χρέωση του πελάτη από τον τραπεζικό του λογαριασμό.
Η πρώτη κατηγορία αναφέρεται στους Αμειβόμενους με Δ.Π.Υ. “Μπλοκάκια”, δηλαδή τους εργαζόμενους που αμείβονται με έκδοση ΤΠΥ και φορολογούνται ως μισθωτοί, παρέχοντας τις υπηρεσίες της online τιμολόγησης, τήρησης λογιστικών αρχείων και διεκπεραίωσης φορολογικών υποχρεώσεων.
Η δεύτερη κατηγορία αναφέρεται στους Ελεύθερους Επαγγελματίες προσφέροντας δύο διαφορετικά πακέτα, Basic και Premium. Στο Basic παρέχονται οι υπηρεσίες της online τιμολόγησης (μέχρι 50 παραστατικά/μήνα), τήρησης λογιστικών αρχείων και διεκπεραίωσης φορολογικών υποχρεώσεων. Ενώ στο Premium παρέχονται οι υπηρεσίες της online τιμολόγησης (unlimited παραστατικά μήνα), τήρησης λογιστικών αρχείων, διεκπεραίωσης φορολογικών υποχρεώσεων καθώς και υπηρεσία τήρησης μισθοδοσίας και ασφαλιστικών υποχρεώσεων εφόσον απαιτείται.
Η τρίτη κατηγορία αναφέρεται στους Ιδιοκτήτες Ακινήτων Βραχυχρόνιας Μίσθωσης Airbnb προσφέροντας επίσης δύο διαφορετικά πακέτα, Basic και Premium. Στο Basic παρέχονται οι υπηρεσίες της online τιμολόγησης (μέχρι 2 δωμάτια εκμετάλλευσης), τήρησης λογιστικών αρχείων και διεκπεραίωσης φορολογικών υποχρεώσεων. Ενώ στο Premium παρέχονται οι υπηρεσίες της online τιμολόγησης (unlimited δωμάτια εκμετάλλευσης), τήρησης λογιστικών αρχείων, διεκπεραίωσης φορολογικών υποχρεώσεων καθώς και υπηρεσία τήρησης μισθοδοσίας και ασφαλιστικών υποχρεώσεων εφόσον απαιτείται.
Πότε θα γίνει η πρώτη χρέωση από τον λογαριασμό μου;
Ο πρώτος μήνας παρέχεται δωρεάν σε όλους τους πελάτες μας, που σημαίνει ότι μπορείτε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό και να εκδώσετε online ΑΠΥ ΤΠΥ χωρίς να γίνει καμία χρέωση από τον λογαριασμό σας. Η πρώτη χρέωση θα γίνει αφού συμπληρωθούν 30 ημερολογιακές ημέρες από την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας στην πλατφόρμα της Keep my Books και εφόσον δεν έχει απενεργοποιηθεί ο λογαριασμός σας. Για παράδειγμα, αν ο λογαριασμός σας ενεργοποιήθηκε στις 7 Σεπτεμβρίου, τότε η πρώτη χρέωση θα γίνει στις 7 Οκτωβρίου και θα αφορά το διάστημα 7 Οκτωβρίου έως 6 Νοεμβρίου. Η επόμενη χρέωση θα γίνει στις 7 Νοεμβρίου και ούτω καθεξής.
Πώς μπορώ να επωφεληθώ λαμβάνοντας έκπτωση;
Η Keep my Books θέλει να επιβραβεύσει τους πελάτες που της δείχνουν εμπιστοσύνη και για αυτό τον λόγο προσφέρει 6μηνη εκπτωτική περίοδο 20% σε περίπτωση σύστασης ενός νέου πελάτη. Το 6μηνο εκπτωτικό κουπόνι έχει εφαρμογή σε όποιο πακέτο χρέωσης και αν βρίσκεστε. Μπορείτε να λάβετε και επιπλέον του ενός εκπτωτικού κουπονιού για κάθε επιπλέον νέο πελάτη που συστήνετε. Έτσι θα επεκτείνετε την εκπτωτική περίοδο 20% για μεγαλύτερο διάστημα.
Γιατί να επιλέξω την Keep my Books για συνεργάτη μου;
Η Keep my Books είναι μια πρωτοποριακή πλατφόρμα για τα ελληνικά δεδομένα και αποσκοπεί στην παροχή ενός ευχάριστου και εύχρηστου περιβάλλοντος για κάθε επαγγελματία. Ο πρωταρχικός σκοπός είναι να δίνεται η δυνατότητα στον πελάτη να διαχειρίζεται online όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται σχετικά με την επιχείρησή του με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Επιπλέον, το έμψυχο δυναμικό πίσω από την πλατφόρμα αποτελείται από μια ομάδα έμπειρων στελεχών στον τομέα των λογιστικών και φοροτεχνικών, πρόθυμη να εξυπηρετήσει και να σας καθοδηγήσει καθόλη την επιχειρηματική σας διαδρομή. Τέλος, η πλατφόρμα αναπτύχθηκε με τα πιο σύγχρονα εργαλεία ασφαλείας και αυτοματοποιησμού, όπως η JavaScript και η PHP, ενώ ως ενδιάμεσος πάροχος πληρωμών η Stripe, ώστε να εγγυηθούμε ότι τα ευαίσθητα προσωπικά σας δεδομένα είναι αποκρυπτογραφημένα και ασφαλή.